Luottamusmiesten ja puheenjohtajien neuvottelupäivä

Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssin sisältö on suunnattu kunta-alalla työskenteleville.

Kurssi ei ole neuvoteltu palkalliseksi yksityisen ja AVAINTES alojen henkilöstön edustajille. Liitto maksaa kyseisten alojen henkilöstön edustajien kurssikustannukset, joten halutessaan he voivat osallistua neuvottelupäiville. mikäli työnantaja myöntää vapaata.

Kurssi on suunnattu Itä-Suomen alueen pohjois- ja keskiosassa asuville luottamusmiehille.

Osallistua voi vain oman alueen neuvottelupäiville.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin (44,60 €) ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava aluetoimiston kanssa.

Lisätietoja

Kuopion aluetoimisto, järjestöasiamies Sanna Kankkunen, puhelin 050 413 1521 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Jässärin kautta tai ilmoittautumislomakkeella Kuopion aluetoimisto, järjestöasiamies Sanna Kankkunen, sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi