Luottamusmiesten ja puheenjohtajien neuvottelupäivä

Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssin sisältö on suunnattu kunta-alalla työskenteleville.

Kurssi ei ole neuvoteltu palkalliseksi yksityisen ja AVAINTES alojen henkilöstön edustajille. Liitto maksaa kyseisten alojen henkilöstön edustajien kurssikustannukset, joten halutessaan he voivat osallistua neuvottelupäiville. mikäli työnantaja myöntää vapaata.

Kurssi on suunnattu Itä-Suomen alueen pohjois- ja keskiosassa asuville luottamusmiehille. Yksipäiväiset neuvottelupäivät järjestetään siten, että luottamusmiesten toivotaan osallistuvan kotipaikkaansa lähimmälle kurssipaikkakunnalle. Mikäli matkoissa ei ole merkittäviä eroja yksipäiväisten neuvottelupäivien välillä, luottamusmies voi valita itselleen sopivimman paikkakunnan.

Osallistua voi vain oman alueen neuvottelupäiville.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava aluetoimiston kanssa.

Lisätietoja

Kuopion aluetoimisto, järjestöasiamies Sirkku Kumpulainen, puhelin  050 539 2119 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä järjestöasiamieheen.