Lapsi- ja perhetyön ammatilliset opintopäivä

11.2.2017-11.11.2016
Vantaa
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 14.1.2017
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö

Osallistumisoikeus

Jytyläiset lasten kanssa työskentelevät tai perhetyötä tekevät. Kurssin ohjelma keskittyy lähinnä alle kouluikäsiten lasten kasvatukseen ja hoitoon liittyviin asioihin. Opintopäivälle on paikkoja rajoitetusti 60 kappaletta, jotka täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä.

Kustannukset

Jyty maksaa osanottajan koulutuspaketin (sis. koulutus. lounas sekä aamu- ja päiväkahvit).

Ei-Jytyläisten osallistumismaksu on 50 €

Matkakustannukset maksetaan jäsenille. Vastaavia koulutuspäiviä on vuoden aikana kolmella paikkakunnalla. Matkakustannukset maksetaan kotoa katsottuna lähimmän paikkakunnan mukaan.

Työnantajalta kannattaa tiedustella, että koulutuspäivä myönnetään palkallisena vapaana.  Mikäli työnantaja hyväksyy koulutuksen palkallisena työpäivänä, koulutus oikeuttaa työnantajaa hakemaan koulutusvähennystä (= kompensaatiota koulutuspäivästä koituneisiin palkkakustannuksiin).  Työnantajalla tulee olla tehtynä koulutussuunnitelma henkilöstölle.

Jytyn jäsenet voivat hakea lastenhoitoavustusta alle 12-vuotiaan lapsen hoidosta 65 € / päivä. Lisätietoja ja lomake täältä.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
          Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset