LM-teemakurssi, työn vaativuuden arviointi

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 2.9.2018
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Kurssilla käsitellään kokonais- ja analyyttistä arviointia.

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssille voivat osallistua vain ne luottamusmiehet ja puheenjohtajat, jotka ovat suorittaneet luottamusmiesten perusopinnot tai vastaavat opinnot. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Ohjelma painottuu kunta-alan työn vaativuuden arviointiin.

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Aikaisemmin käydyt teemakurssit ovat nollaantuneet vuoden 2017 alusta alkaen. Saman nimisen teemakurssin voi käydä yhden kerran aikavälillä 2017-2020

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan liiton matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava koulutussihteerin kanssa. Mikäli kaksi teemakurssia on peräkkäin ja osallistuu molemmille kursseille, liitto kustantaa kurssien väliin jäävän yöpymisen.

Yhden hengen huoneen lisä 44,50 €.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset