LM-teemakurssi, neuvottelutoiminta (neuvottelutaito)

Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Aikaisemmasta koulutuksesta sanottua:

• "Sisältö oli asiaa ja harjoitukset konkreettisia. Erittäin hyvä koulutus".
  • "Kurssi oli hyvin suunniteltu kaikenkaikkiaan. Asiasisältö oli hyvää ja sain uutta tietoa suunnattoman paljon".
  • "Positiivinen ilmapiiri itsetekeminen, ei pelkkä kuunteleminen".

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssille voivat osallistua vain ne luottamusmiehet ja puheenjohtajat, jotka ovat suorittaneet luottamusmiesten perusopinnot tai vastaavat opinnot. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES-aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Aikaisemmin käydyt teemakurssit ovat nollaantuneet vuoden 2017 alusta alkaen. Saman nimisen teemakurssin voi käydä yhden kerran aikavälillä 2017-2020.

Koulutus on suunnattu ensisijaisesti Pohjois-Suomessa asuville luottamusmiehille.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan  Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa. Mikäli kaksi teemakurssia on peräkkäin ja osallistuu molemmille kursseille, liitto kustantaa kurssien väliin jäävän yöpymisen.

Yhden hengen huoneen lisä 50 €.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.