LM-teemakurssi, KVTES-erityiskysymykset

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 15.9.2019
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Kurssilla syvennytään  KVTES:in teemoihin, joita on aiemmin käsitelty KVTES-teemakurssilla

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssille voivat osallistua vain ne luottamusmiehet ja puheenjohtajat, jotka ovat suorittaneet luottamusmiesten perusopinnot tai vastaavat opinnot.

Kurssin osanottajilta edellytetään, että KVTES-teemakurssi on käyty / vastaavat tiedot.

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan  Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava koulutussihteerin kanssa. Mikäli kaksi teemakurssia on peräkkäin ja osallistuu molemmille kursseille, liitto kustantaa kurssien väliin jäävän yöpymisen.

Yhden hengen huoneen lisä 54,50 €.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.