Koulunkäynninohjaajien ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö​

Osallistumisoikeus

Jytyläiset koulunkäynninohjaajat.

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä. Tällöin osallistumismaksu on 100 € korkeampi.

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Kurssipaketin hinta on 180 € (sis. ohjelman, ohjelmaan merkityt ruokailut ja majoitus 2hh). Yhden hengen huoneen lisä on 39 €. Kurssipaketin hinta ilman majoitusta ja iltaruokailua on 96 €.

Mikäli osanottaja joutuisi lähtemään kotoaan lauantai aamuna ennen klo 5.00 pitkän matkan tai huonojen kulkuyhteyksien vuoksi, Jyty kustantaa tällöin edellisen yön yöpymisen.

Jytyn jäsenet voivat hakea lastenhoitoavustusta alle 12-vuotiaan lapsen hoidosta 65 € / päivä. Lisätietoja ja lomake täältä.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
    Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset