Kirkonalan neuvottelupäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 2.3.2018
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Neuvottelupäivillä perehdytään kirkon edunvalvonnan ajankohtaisiin asioihin ja omiin sopimuksiin.

Ohjelma

Tämän vuoden neuvottelupäivillä perehdytään kirkon edunvalvonnan ajankohtaisiin asioihin ja omiin sopimuksiin.
Työmarkkinalakimies Anne Sarvi käy läpi KirVESTES uudet sopimusmuutokset, paikallista sopimista sekä yt- ja lm-sopimuksen muutoksia.
Mukana tentattavana myös Kirkon työmarkkinalaitoksen edustaja.

Päivität myös tietosi luottamusmiehen tuesta ja työkaluista. Puhetaidon ja retoriikan kouluttajan Antti Mustakallio vaikuttavan viestinnän avaimet luennon tavoitteena on lisätä vakuuttavan ja vaikuttavan – ja myös viihdyttävän – puheen määrää. Saat haltuusi iskevän paketin puhetaitoa, retoriikkaa ja vaikuttamistaitoja. Antin koetellut ja konkreettiset esimerkit auttavat siihen, kuinka kuka tahansa voi saada omista puheenvuoroistaan vaikuttavampia ja vakuuttavampia. Saat siis vinkkejä kuinka tulet paremmaksi puhujaksi sekä taitavammaksi keskustelijaksi niin työelämän kuin vapaa ajan puhetilanteissa.

ohjelma Kirkon alan neuvottelupäivät 2018.docx

Kurssipaikka Blu Radisson royal hotel , Runeberginkatu 2 FI-00100 Helsinki Suomi. Hotelli sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa, kaikkien palveluiden keskellä ja erinomaisten yhteyksien ulottuvilla. Helsingin linja-autoasema ja metroasema ovat kadun toisella puolella ja rautatieasemallekin on matkaa vain noin 500 metriä. Hotellin yhteydestä löytyvä kuntosali tarjoaa monipuoliset puitteet treenaamiseen ja hotellin läheisyydestä aukeavat upeat reitit lenkkeilyyn sekä pyöräilyyn. Asiakassauna ovat vapaasti hotellivieraiden käytettävissä aamuin illoin.

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä kirkon-alan yhdistysten puheenjohtajat. Kurssin  on tarkoitettu Jytyn kirkon-alalla työskenteleville henkilöstönedustajille. Kirkon työmarkkinalaitos on hyväksynyt Kirkon luottamusmiessopimuksen mukaiset luottamusmieskoulutukset palkalliseksi koulutukseksi. Ne on julkaistu KiT:n yleiskirjeen A 10/2017 liitteenä.

Kustannukset

Liitto maksaa palkalliseen koulutukseen oikeutettujen kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajien osalta kurssipaketin ja matkat ​maksaa yhdistys.  Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista (lennot) on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa.​

Lisätietoja​

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi