Tulevaisuus on tehtävä - Jyty 2020 -järjestöpäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä:
Koulutuksen tyyppi: Järjestökoulutus

​Tervetuloa Järjestöpäivään 7.-8.2. Päivät touteutuvat 170.llä osallistujalla

Järjestöpäivät kokoaa liiton yhdistysjohdon toimijat Tampereelle Jytyn vuoden suurimpaan ​tapahtumaan​. Yhdistykset ovat uudenlaisten haasteiden edessä toimintaympäristön muuttuessa. Millaiset valmiudet lähes 100 vuotiaalla liitolla on ottaa vastaan haasteita ja sietää riskejä? Tule keskustelemaan, kuuntelemaan ja esittämään oma näkemyksesi sekä verkostoitumaan muiden Jytyn toimijoiden kanssa. yhdistys saa monenlaisia välineitä tehdä jytyläisten jäsenten tarpeiden mukaista yhdistystoimintaa.

​Ohjelma​
Ohjelmaa ei rakennettu koulutusohjelmaksi vaan sen tavoitteena on yhdessä tekeminen, osaamisen jakaminen, osallistuminen ja muutostarpeiden tunnistaminen. Yhdessä tekemisen ja alustusten kautta luodaan yhteinen tahtotila liiton tulevaisuuden tekemisestä. Ohjelman lisäksi järjestöpäivät tarjoaa hienon mahdollisuuden yhdistysjohdon vapaamuotoiseen kohtaamiseen. Iltatapaamisessa palkitaan yhdistyskilpailuun osallistuneet yhdistykset

ohjelma.docx

Paikka

Moderni Solo Sokos Hotel Torni ja torniin yhdistyvät 140 vuotta vanhat veturitallit luovat elävän ja poikkeuksellisen ympäristön tapahtumallemme kokea Tampereen kiehtova tarina ja järjestötoiminnan uudet ilmiöt. Valittavissa kaksi eri huoneluokkaa Solo ja tasokkaammat yläkerroksissa olevat solo up luokan ​huoneet. Solo Sokos hotelli Torni, Ratapihankatu 43 33100 Tampere. Hotellin läheisyydessä paikoitustilaa P-tullintorissa, jossa vuorokausiveloitus hotelliasukkailta on 21€. ​

Kohderyhmä
Järjestöpäivään kutsuttiin jokaisesta yhdistyksestä kaksi henkilöä, joista toinen on yhdistyksen puheenjohtaja. Toinen osallistuja on sellainen tulevaisuuden tekijä, joka voi vaikuttaa yhdistyksessään. Hänen toivotaan edustavan myös nuoria aikuisia ja opiskelijoita. henkilö voi olla esimerkiksi nuorisovastaava. Jos tapahtumaan mahtuu vielä varsinaisen ilmoittautumisajan jälkeen , yhdistys voi ilmoittaa useamman osallistujan järjestöpäiville.

Ilmoittautuminen ja kustannukset

Järjestöpäiville ilmoittautuminen on päättynyt, mukaan ilmoittautui 170 osallistujaa

​Kustannukset
Yhdistys maksaa edustajiensa kokouspaketin. Liitto korvaa yhdistyksen omavastuuosuuden 60€ henkilö ylittävät matkakulut yhdistykselle, liiton matkustusohjeen mukaan tehdyistä matkoista (liitteenä). Oman auton käytöstä korvataan 0,20 snt /km. Samalta alueelta tulevien kannattaa selvittää kimppakyytien mahdollisuus. Yhdistys laskuttaa ósallistujiensa omavastuuosuuden ylittävät matkakulut liiton koulutuksesta tilaisuuden jälkeen. Hotellissa on kahta huoneluokkaa jonka mukaan kokouspaketti määräytyy.

• 1hh Solo            244 €/vrk/hlö,
  • 1hh Solo Up      269 €/vrk/hlö (parempi Solo Up -huone sijaitsee kerroksissa 18–24)

• 2hh Solo            197 €/vrk/hlö,
  • 2hh Solo Up      209 €/vrk/hlö (parempi Solo Up -huone sijaitsee kerroksissa 18–24)
Kokouspaketti sisältää majoituksen, ruokailut ja iltabuffen.

Pelkkä kokouspaketti ilman majoitusta maksaa 129 € / hlö.

Tarvitsetteko matkojen takia ylimääräisen yöpymisen ennen kokousta. Tee nämä lisävaraukset suoraan Visit tampereen kautta puh. 03 5656 6800​

• 1-hengen solo luokan huone 115 eur/huone/vrk ja 2-hengen solo luokan huone 135 eur/huone/vrk
  • 1-hegen solo up luokan huone 140 eur/huone/vrk ja 2-hegen solo up luokan huone 160 eur/huone/vrk
Lisätietoja