Jytyä oppilaitoksiin

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.2.2018
Koulutuksen tyyppi: Järjestökoulutus

Kurssin sisältö

Haluatko levittää Jytyn sanomaa opiskelijoille? Kiinnostaako työelämätietouden ja ammatillisuuden jakaminen? Haluatko valmiuksia esiintymiseen ja ihmisten kohtaamiseen? Jos vastasit näihin kyllä, on tämä koulutus juuri sinua varten! Oppilaitoskäynneistä saa myös korvauksen.

Koulutusviikonlopun aikana osallistujille annetaan valmiuksia hoitaa menestyksekkäästi Jytyn opiskelijamarkkinointia. Viikonlopun aikana harjoitellaan esiintymistä, ihmisten kohtaamista, työelämäluentojen pitämistä sekä vaihdetaan kokemuksia ja verkostoidutaan.

Osallistumisoikeus

Jytyä oppilaitoksiin -koulutus on tarkoitettu Jytyn opiskelijamarkkinoinnista ja –toiminnasta kiinnostuneille jäsenille. Kyseessä on entinen "koulutiedottajakurssi".

Kurssille mahtuu 25 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Jos ilmoittautuneita kurssille on alle 10, ensisijaisesti pyrimme yhdistämään kurssin syksyllä Tampereella (20.-21.10.2018)  järjestettävän kurssin kanssa. Myös mahdollisuus kurssin peruuntumiseen on osallistujamäärän jäädessä liian pieneksi. Ilmoittauduthan siis hyvissä ajoin, niin saamme kurssit sujuvasti järjestettyä!

Kustannukset

Liitto maksaa osallistujan kurssipaketin (sis. ohjelman mukaiset ruokailut)  majoituksella kahden hengen huoneessa sekä illallisen.

Mikäli osallistuja haluaa majoittua yhden hengen huoneessa, tulee hänen maksaa huoneiden hinnan erotus itse suoraan hotellille. Yhden hengen huoneesta tuleva lisäkustannus osallistujalle on noin 40 euroa.

Jyty maksaa osallistujien matkakustannukset Jytyn koulutuksen matkustusohjesäännön mukaan. Ohjeet matkalippujen tilaamisesta löytyvät kurssivahvistuksesta, joka lähetetään ilmoittautuneille noin viikko ilmoittautumisen päättymisen jälkeen. Ethän tilaa lippuja sitä ennen.

Lisätietoja

Lisätietoja koulutuksesta antaa suunnittelija Pekka Laukkanen, puhelin 040 575 9565 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautumiset viimeistään 10.2. Jässärin kautta.

Kurssille mahtuu 25 ensimmäisenä ilmoittautunutta. Kurssi järjestetään vuoden 2018 aikana Kuopiossa (17.-18.3.2018) ja Tampereella (20.-21.10.2018). Mikäli ilmoittautuneita ei tule riittävästi, pidätämme oikeuden kurssien perumiseen tai yhdistämiseen.