Jäsenasiainhoitajien ja taloudenhoitajien peruskurssi

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 5.3.2017
Koulutuksen tyyppi: Järjestökoulutus

Kurssin sisältö

Jäsenasiainhoitajien ja taloudenhoitajien peruskurssilla saat perustiedon liitosta ja tehtävästäsi sekä työkaluja joilla osaat toimia ja joilla voit varmistaa oman yhdistyksesi toiminnan jatkuvuuden. Jäsenasiainhoitajien ja taloudenhoitajien peruskurssi antaa oivan tilaisuuden vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia muiden osallistujien kanssa.

Ensimmäinen päivä on jäsenasiainhoitajien ja taloudenhoitajien yhteinen päivä ja toisena päivänä koulutukset tapahtuvat kahdessa ryhmässä

Osallistumisoikeus

Yhdistysten uudet ja kertausta tarvitsevat jäsenasiainhoitajat ja taloudenhoitajat.

Kustannukset

Jos olet kiinnostunut osallistumaan kurssille, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin.

Yhdistys maksaa kurssipaketin (vaihtelee yhdistyksittäin) ja liitto matkakustannukset. Ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan tai Jässärin kautta, mikäli yhdistys on hyväksynyt ilmoittautumisen ja lupautunut maksamaan kurssin.

Kurssipaketin hinta kahden hengen huoneessa (2 hh) on 190,50 €/henkilö

Kurssipaketin hinta yhden hengen huoneessa (1 hh) on 245,00 €/henkilö

Kurssipaketti sisältää opetuksen, ohjelmassa mainitut ruokailut ja majoituksen. Huonevarauksia ei enää paikan päällä voi vaihtaa.

Kurssipaketin hinta ilman majoitusta ja illallista on 104,00 €/henkilö.

Lisätietoja

Länsi-Suomen aluetoimisto, järjestöasiamies Maria Sparv, puhelin 020 789 3778  tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Jässärin kautta tai ilmoittautumislomakkeella järjestöasiamies Maria Sparv, sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi