Henkilöstön edustajan jaksaminen 2

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 24.8.2018
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus; Yhteistoiminta ja työsuojelukoulutus

Kurssin sisältö

Kurssin sisältä on työnohjauksellinen, jossa pyritään käsittelemään henkilöstönedustajan työssä eteen tulevia haasteellisia ja uuvuttavia tilanteita. Lisäksi tavoitteena on lisätä voimavaroja niin työhön kuin luottamustehtäväänkin.

Henkilöstön edustajan jaksaminen koostuu kahdesta osasta. Osallistuminen edellyttää, että henkilö on osallistunut aiemmin huhtikuussa järjestetylle ensimmäiselle osiolle.

Osallistumisoikeus

Ensisijaisesti pääluottamusmiehet ja työsuojeluvaltuutetut. Mikäli tilaa on, voidaan ottaa myös luottamusmiehiä mukaan, jotka kokevat tämän kaltaisen työnohjauksen tarpeelliseksi tehtävässään.

Maksimiosanottajamäärä on 12 osallistujaa.

Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES-aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan  Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava koulutussihteerin  kanssa. Mikäli kaksi teemakurssia on peräkkäin ja osallistuu molemmille kursseille, liitto kustantaa kurssien väliin jäävän yöpymisen.

Yhden hengen huoneen lisä on 52 €.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Kirsti Varis, puhelin 020 789 3728 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Tästä Jässärin kautta tai ilmoittautumislomakkeella sähköpostitse koulutus@jytyliitto.fi  tai postitse: Jyty / koulutus, Asemamiehenkatu 4, 00520 Helsinki.

Ilmoittautuminen 2. osioon ei onnistu vielä Jässärin kautta, koska olemme muuttamassa järjestelmiämme. Ilmoittautuminen 2. osioon perinteisellä ilmoittautumislomakkeella.