Esimiestyön ammatilliset opintopäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 5.3.2017
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö

Huomisen esimiestyö, vaatii tämän päivän tekoja.

Opintopäivät antavat käytännön työvälineitä, näkemyksiä ja oppia esimiehille jotka ovat aloittamassa esimiesuraansa tai ovat olleet vähän aikaa esimiehenä. Sopii myös esimiestaitojen päivittämiseen. Hyvä sisältö, hyvät käytännön esimerkit ja innostavat kouluttajat – yhtälö, joka tuottaa osaavia esimiehiä. saat rautaisannoksen osaamista nykyaikaiseen esimiestyöhön, mm

• Millaisessa toimintaympäristössä työntekijä jaksaa, motivoituu ja viihtyy
  • Tietoa valmennuksellisesta otteesta esimiestyöstä
  • Ohjata osallistuja parempaan ja rikkaampaan vuorovaikutukseen
  • vuorovaikutuksen käytännön välineitä
  • Kuvata tyypilliset haasteelliset tilanteet mihin esimies voi törmätä ja niiden ratkaisumallit
  • Valmentaa osallistujat itsensä johtamiseen ja työhyvinvointiin

Aiheisiin virittävät innostava, käytännönläheinen luennointivalmennus ja pienimuotoiset ryhmäkeskustelut. Kouluttajina toimivat vankkaa kokemusta ja ammattiosaamista omaavat Jukka Kataja ja Merja Vuorinen Easy Living Oy. Kurssi toteutetaan yhteistyössä TJS-opintokeskuksen kanssa.

Ohjelma: Esimiestyön ammatilliset opintopäivät ohjelma 25_26_3_2017.docx

Osallistumisoikeus

Esimiestehtävissä toimivilla Jytyn jäsenillä, jotka ovat aloittamassa esimiesuraansa tai ovat olleet vähän aikaa esimiehenä. Sopii myös esimiestaitojen päivittämiseen

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, Tällöin osallistumismaksu on 100 € korkeampi.

Kustannukset

Kurssipaketin jäsenhinta on 184€, sisältäen valmennuksen, majoituksen 2 hh huoneessa sekä ruokailut. Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan. Mahdollisuus varata yhden hengen huone 42,50 € lisämaksusta.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Alle 12-vuotiaiden lasten vanhemmat voivat hakea lastenhoitoavustusta. Lisätietoja ja ohjeet tämän linkin takaa.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 020 789 3760 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset