AVAINTES-neuvottelupäivät

Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet ja luottamusmiehet. Varaluottamusmiehet sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat työnantajan hyväksyessä osallistumisen.

Koulutus on hyväksytty palkalliseksi koulutukseksi.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen  (pääluottamusmies ja luottamusmies sekä heidän varaedustajansa) paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan  Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa.

Yhden hengen huoneen lisä 54,50 €.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa Niko Rautio, puhelin 020 789 3728 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset